Thursday, September 2, 2010

Саманта и 'Мога ли'

В края на месец януари Саманта сподели пред камерата на Signal.bg, че ще направи кавър на хита на Неда Украден "Зора е". Половин година по-късно парчето може да бъде чуто и видяно от феновете.
 
Заглавието на българската версия е "Мога ли", а текстът на песента е написан от Елена Сапунджиева - майката на Саманта. Аранжиментът е поверен на Светослав Лобошки. Припомняме ви, че преди години първа Сашка Васева направи кавър на златния хит на Неда.

Първоначално плановете на Саманта бяха парчето да е озаглавено "Липсваш ми", но в последствие заглавието претърпя промени.
Видеоклипът на "Мога ли" е заснет в Царския дворец във Враня, преди няколко седмици.



Мога ли да съм жива,
ако ти не си, не си до мен
искам, но не умирам
пълен с мъка ми е всеки ден.

Губя те, губя те
моля се , моля се
моля цялата вселена
моля се с обляно от сълзи глас
плача аз...

Мога ли да съм жива,
ако ти не можеш да си с мен
болката ме убива
в самота посрещам всеки ден.

Губя те, губя те
моля се , моля се
моля цялата вселена
моля се с обляно от сълзи глас
плача аз...

Няма те, няма те
имам само теб на този свят
трябваш ми, тръся те
от сълзи очите ме болят.
Няма те, няма те
как сама сега да продължа
мога ли аз без теб
да преборя тази самота.

signal.bg 
 



No comments:

Post a Comment