Friday, October 29, 2010

Николета и Валери



Божинов: С Алисия се обичахме, но навремето
  

- Та, какво казваш? Няма брак, няма сватба, без такива екстри?
 - Хайде, ти пак ме подхвана за тия сватби. Давай нататък…

- Всички се питат защо се стигна до раздялата ви с Алисия? Омръзнахте ли си, изчерпахте ли се?

- Какво да ти кажа… Мисля, че просто имах нужда от ново начало, от живот на чисто. Точно когато бях попаднал в такъв етап от живота си, срещнах Николета. Аз имам силно развита интуиция и вътрешно тя ми подсказа, че тя се доближава максимално до това, което търсех. Казвам го за пръв път: връзката ми с Николета е от декември миналата година. Първо sms-и, разговори, срещи… Лека-полека отношенията ни се задълбочиха и се стигна до това, за което всички вече знаете.

- До това да изоставиш Алисия. Не беше ли жестоко?

- Ще бъда откровен пред теб. Тръпката ми към нея отдавна изчезна. Аз предпочетох истината пред лъжата. Ако бях продължил да играя пред Алисия театър и в същото време да я лъжа и да й забивам нож в гърба, нямаше ли да бъде по-жестоко?

- Имаш право. Значи ти казваш, че не живееш с Алисия почти година. Обясни да драгия читател, Николета ли ви раздели или тръпката, за която говориш се е изпарила много преди да се влюбиш в нея?

- Николета не е разделяла никой, проумейте го най-накрая. Нито тя е виновна, нито Алисия. Аз съм предприел това решение. Няма виновни, никой не ми е разрушавал семейство. Така съм преценил , така съм го почувствал, така съм го направил. Чувствата са уникално нещо, заради което си способен на всичко. Чувствата и щастието, което съм открил в Николета, са надделели над всичко друго. Аз съм човек, който слуша сърцето си.

- Съжаляваш ли за нещо от последните 4 години, в които Алисия бе жената до теб?

- За нищо. Обичали сме се, но навремето. Тя е майка на сина ми Валери. Ценя я много, винаги ще я уважавам. Оценявам всичко, което е направила за мен.

- Колко ти струва този „развод по италиански“? 1 милион лева, евро?

- Четох какво ли не. Че съм й оставил милиони, апартаменти…Не бих искал да навлизам в подробности как сме уредили нещата помежду си, това са си наши грижи. Алисия и Младши ще са подсигурени във всяко едно отношение. Аз ще бъда техният гръб. Все пак, живял съм с тази жена, имал съм чувства към нея. Детето няма да си оставя на улицата, ти ме познаваш не от вчера. Ще съм по-далеч от него, но няма да му липсва нищо. Синът ми ще расте и с майка, и с баща.

- Е как ще стане това, след като Алисия не ти дава да виждаш сина ви?

- Това са пълни глупости. Никога не ми е казвала, нито ме е заплашвала, че ще раздели детето от мен. Сега нямам възможност да бъда с малкия Валери. Но си говорим по телефона, по скайпа. Почва да се увлича по футбола. Ще съм най-щастлив, ако един ден ме наследи на терена. В София вкъщи си има една футболна врата, бие ми дузпи, десничар е, ама искам да го направя левичар. Е, занапред няма да е същото като да сме заедно, заради професионалните ми ангажименти. Но винаги, когато имам възможност, синът ми ще идва при мен в Италия.

- Този път като по чудо уреждате раздялата си без скандали. При предишния случай с плеймейтката Златка, двете с Алисия люто се пооплюха в медиите, което доста навреди на имиджа й. Дали си е взела поука от тогава?

- Благодаря на Алисия. И на Николета също. Че запазиха добрия тон помежду си и не стана панаир като навремето. Даже и заради това с Ники толкова дълго крихме връзката си. Със Златка беше наистина много грозно тогава. Предупредил съм ги сега и двете: не искам нападки и обиди една към друга, защото ако има някой виновен в цялата ситуация, то това съм аз. Никой никого не е открадвал, пак ти казвам – аз последвах сърцето си. Инстинктът ми никога не ме е лъгал.

- Според теб песента на Алисия „Твоя тотално“ нещо като опит да те върни при себе си ли е било?

- По-скоро обратното. Песен за сбогуване. Принципно почти всички нейни песни са писани за мен. Спомни си и „Имаме ли връзка? “ след скандала със Златка. Но Алисия ми каза, че песента, за която ме питаш, е последната, посветена на мене.

Svetsko.com
Уикенд 

Останалата част от това ексклузивно интервю можете да прочетете тук
  

No comments:

Post a Comment