Monday, November 29, 2010

Невена Цонева с нов убийствен сайт и прекрасна песен

Късмет, Невена!





Невена Цонева представя нова песен след година и половина мълчание. "Бяла зима" се казва сингълът, който е първият продукт на "СЕВЪНТИЙН" - музикалната компания, която победителката от първия "Music Idol" основа едва преди 3 месеца. /Повече информация може да получите в сайта на компанията ЛИНК/

Тексът на "Бяла зима" е написан от Невена, аранжиментът е на Венелин Венков, а музиката е албанска. Има етно звучене и е подготвяна повече от половин година заради сложния аранжимент и звукозапис, в които участват симфоничен оркестър и много други живи инструменти.
  

Най-после нова песен от Невена и както чувам чакането си е заслужавало. Много хубава песен .Невена наистина трябва да се занимава с това,което най-много умее- да пее. Невероятен глас има. Много музикантска песен, настръхвам като я слушам. А това е знак, че песента е страхотна и заслужава внимание.Интересно ми е ако се сложи някой ден в хит на седмицата като предложение дали ще се забележи от повече хора. Може да пробвате. Любопитно ми е дали хората ще забележат песен с подобно звучене. Поздравявам Невена за невероятната песен и нека да продължава все напред и нагоре,защото е много талантлива:)))))
Фани Георгиева 


Невена: Най-логичното нещо беше да основа собствена компания


1. Как се роди идеята да основеш собствена музикална компания, разкажи ни повече за нея?

Тъй като кариерата ми не се развиваше така, както исках, докато зависех от бившите си продуценти, естественият ход на нещата беше аз сама да отговарям за нея, т.е. да вземам самостоятелни решения и да отговарям за тях. Най-логичното нещо беше да основа собствена музикална компания, която да защитава правата ми на изпълнител и автор.

Лейбълът вече има сайт - seventeenproduction.com, който ще съдържа песни, текстове, снимки и новини, свързани с мен и СЕВЪНТИЙН.

2. Не си ли твърде млада за това и кой ти помага в новото начинание?

Когато човек знае какво иска да постигне в живота си, възрастта няма значение. Зад гърба ми стои сериозен екип от опитни композитори, аранжори и тонрежисьори, с които подготвям следващите си песни, някои, от които, скоро ще чуете.

3. От къде идва името на лейбъла?

Компанията се казва”СЕВЪНТИЙН”, а идеята за името дойде от рождената ми дата –  17-ти, освен това е моето любимо число.

4. Какви изпълнители смяташ да продуцираш и имаш ли вече някого предвид?

Според мен има много талантливи млади хора, на които трябва да се дава шанс да работят с добри професионалисти и да имат възможността да реализират мечтите си. Като за начало ще започна със себе си, а по-нататък – времето ще покаже...

5. Смяташ ли да промениш имиджа си?

Да! Смятам да изглеждам естествена на външен вид, а по-дълбоката промяна ще бъде в музиката, която ще правя, т.е., песните ще бъдат разбираеми и близо до хората, до тяхната душевност, до техния живот!

Ето такъв имидж съм искала да имам винаги!

6. Каква музика ще правиш от тук нататък?

Ще правя музика, която ми харесва и, която се надявам да се харесва на хората. Няма да правя компромис, тъй като, за да достигнат до сърцата на хората, песните първо трябва да са докоснали моето сърце.

7. Мислила ли си за реализация зад граница?

Това е сериозен казус. Всеки изпълнител желае да има успех извън страната, където е популярен. Ще правя музика, разбираема за българите и ако някоя от песните има шанс да се реализира извън България, ще бъда много щастлива.
  
 
снимки seventeenproduction.com
signal.bg
hotnews.bg

No comments:

Post a Comment